lördag 18 september 2010

Lördag

E inge pigg alls idag. Thea tyckte det var helt ok att vakna vid 6 tiden. Min tur att gå upp, så det var bara att göra det=(
Hon sitter här på mattan och kollar på playhouse disney på tv, hennes favvo. Själv har jag kollat runt lite på nätet=)
Igår på dagen var jag och mina jäntor i västerås med Helena och hennes 2 "minsta".
Hittade lite på h&m som fick följa med hem=)
Till mig blev det en vit top och en svart. Till Thea blev det en jättefin jeanskjol och en rosa top. Cassandra fick en hello kitty hårborste ov hello kitty läppglans=) Allt från h&m.
Efter v-ås åkte vi med Helena hem en stund. Benjamin hade då kommit dit med Andreas efter skolan. Han blev ju måttligt nöjd när jag sa till han igår morse att han skulle få sova hemma hos Andreas=) Som han har längtat efter det.
Jag och tjejerna blev hämtade av Jonas, och sen snabbt hem och röja av det värsta innan våra gäster skulle komma. Vid halv sju dök dom upp. Micke, Mithra, Milio och Elias.
Va lika trevligt som alltid när vi ses=)

Haha, Thea släpar runt på sin lilla pall här hemma och gormar pappa, pappa. Men då och då tappar hon balansen med sin pall och ramlar på rumpan. Då ser man underläppen åka ut lite och så hör man henne gnälla. Sen kommer dom små händerna också som ska gnugga ögonen. Snacka om att tycka synd om sig själv=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar