torsdag 4 juni 2009

Sjukt här hemma.....igen

Nu är Cassandra sjuk igen. Hon har feber,e förkyld och hostig. Hon har även klagat på ont i halsen, men det jag kan glädja mig med är att hon inte kan få halsfluss,hon har ju inga mandlar kvar. I måndags skulle hon ju ha tagit 5-års sprutan och innan så tänkte jag nej,bara hon inte får feber av den som Benjamin fick(han fick ju ont i nacke och hade hög feber efter den sprutan). Men besöket där blev inställt eftersom bvc sjuksköterskan var sjuk. Men på tis morgon var Cassandra dålig iaf=( av förkylningen. Tempade henne nyss och hon har nu 38,4 i feber.Inte jättemycket,men ändå feber. Så dagarna ägnar vi åt att spela hennes nya alfapetspel hon fick av morfar när hon fyllde år=) Det tråkiga är ju att hon nästa vecka ska ta den där 5-års sprutan,trist att behöva vara hemma igen då med henne. Ska höra med Helena om hon kan ha Cassandra isf när jag jobbar, så jag slippr vara hemma*hoppas,hoppas*
Har även äntligen lagt ut alla kläderna på blocket som ska säljas,dom har ju legat här nån månad eller två nu.
Benjamins ögonbryn ser iaf bättre ut, han är fortfarande tejpad men det blev inte så stort som det först såg ut att vara.
Hur har ni alla andra det en regning dag som denna?
Här haglade det som tusan igår, hela studsmattan blev helt vit. Cassandra vart så till sig av det att hon var tvungen att fota det=) lägger ut en bild på det. Hon går hela dagarna och fotar här hemma=)
Kramen

1 kommentar:

  1. Hej syster!
    Hur är det??
    Är ni friska där hemma nu?
    Kraam

    SvaraRadera