söndag 28 juni 2009

Nattskräck?

I natt kom Benjamin in till mig o Jonas o grinade för han hade drömt en mardröm. Då förstod jag det som att han drömt att han var död. Han låg hos mig en stund och ville kramas och grinade en del, sen tillslut fick jag han att gå och lägga sig i sin egen säng. På morgonen frågade jag han vad det var han hade drömt, men då ville han inte berätta. När vi sen var ute på fm så stod jag med ryggen mot han o pratade med Cassandra och då säger Benjamin att han inte vill se min rygg. Förstår verkligen ingenting och säger att men den har du ju sett i 6 års tid. Men han gav sig inte. Han började nästan grina igen och jag frågar vad det är. Då får jag klart för mig att det han drömde inatt var att det var jag som var död, att nån stack en kniv i min rygg så jag dog. Så han kunde absolut inte se min rygg, utan bara framifrån. Hela förmiddagen var han jättedeppad över det han drömt och sa flera gånger att han inte kunde sluta tänka på det han drömt. Sen efter lunchen så blev det mycket bättre, då nämnde han ingenting och hade det jättekul. Men sen när det var dags för o sova nu ikväll kom det tillbaka igen. Han belv helt kallsvettig och nästan svimfärdig när jag sa att han skulle gå o sova. Han ville det absolut inte, han ville vara uppe med mig. O så ville han att Jonas skulle komma hem, för han tyckte Jonas var så modig. Stackars barn, men nu tror jag han sover iaf.
Idag var vi i Arboga och badade på Ekbacksbadet. Jätteskönt. Nu sk jag bara försöka hitta en bikini så jag med kan bada. Fick nöja mig med att bada benen i bebispoolen där Emil badade=)
Svettigt är det här, så nu ska jag ta en dusch.
Kramen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar