måndag 15 juni 2009

Bymarknad och regn igår

Vi åkte till bymarknaden i Härnevi direkt efter lunch igår. Vädret var inte det roligaste, det öste ner regn. Men vi klädde alla på oss regnkläder och gummistövlar=) Det var en rätt trevlig marknad ändå. Tror inte alla stånd var där men det var en hel del iaf. Vi gick bara ett varv runt och gick och hälsade på Anders som stod där. Sen klädde vi av oss allt i bilen innan vi skulle åka till Arboga och lämna Joel och Emil. Stannade till på Onoff i Hälla och hämtade ut min mobil som varit på lagning. Bara hoppas den funkar nu=)
Var väl framme i Arboga vid 4 tiden. Då ville Cassandra leka lite i parken så det var bara klä på regnkläderna igen och bege sig dit en stund. När vi stod vi bilen och klädde på regnkläderna så gick min syster förbi där. Förstår inte hur vissa männinskor tänker, men det bevisar ju bara en sak....
Om hon inte vill hälsa på mig är det en sak, men hennes 2 syskonbarn hade blivit jätteglada om hon hade svalt sin stolthet och hälsat på dom. Men hon klarar inte sånt verkar det som. Vad har dom gjort henne egentligen?? Usch, ska inte bry mig om det kanske, men ibland förstår man varför det ser ut som det gör här i världen...
Idag är det ju sommarlov...kul väder och ha sommar i...svensk sommar kallas det nog för=)
Har precis målat Cassandras naglar och nu ska jag bara göra ett snabbt inlägg här innan jag ska gå o kolla på Benjamin som spelar guitar hero metallica. Han e grymt duktig på gitarren=) Så om det är nån som har en gitarr (vanlig elgitarr) över hemma som inte används kan ni skänka den till han, han skulle använda den jämt kan jag säga=)
Ska gå upp på övervåningen också o se om jag kan mublera om på nått sätt där.Har en fundering på och göra om mitt o Jonas "rum" till lekrum så tar jag och Jonas bebisen rum(Joel och Emil bor där när dom är här). Men jag vet inte...blir ju en del skruvandes om jag ska skruva ner våningssängen och våran säng för o sen skruva upp det....tur jag bara är i vecka 29 än...hahaha.
Just ja, går in i vecka 29 idag...bloggar om det senare.
Ciao

Bymarknaden i regnet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar