onsdag 17 juni 2009

Förvärkar inatt

Inatt var ingen rolig natt...gick o la mig tidigt men rätt snart efter det så började förvärkarna komma. Hade förvärkar i fredags med, men sen dess har det inte varit nått mer mer än vanliga sammandragningar. Men inatt så kom dom igen. Vid halv tolv väckte jag Jonas för o bara säga att jag hade förvärkar(vet inte varför han skulle bli väckt för det men tänkte han kunde hålla mig sällskap=)) Men han flög upp halvsittandes och frågade mumlandes va det var. När jag berättat klart så hörde jag hur han snarkade....han somnade visst om...haha. Låg tillslut vaken till halv två inatt och hade förvärkarna. Inge kul alls. Så idag blir en lugn dag hemma med inte många knop gjorda. Har ingen lust o få barn nu, enligt internet har jag gått 28 v och 2 dagar (är ju i v 29).
Ha en bra dag allesammans.
Puss o kram

1 kommentar:

  1. usch, jobbugt att vara vaken av de :(
    Kanske lite tidigt att få barn nu?..
    Ha en bra dag!
    Puss!

    SvaraRadera