tisdag 30 juni 2009

Bara jag hemma

Igår åkte barnen på en kort semester till Johan så idag är det bara jag som är hemma.
Men på torsdag kommer dom så liven hem igen=) Vet inte alls vad jag ska göra idag, städa lite både inne och ute på tomten tänkte jag. Sen bara koppla av...om det går i den här värmen. Helt olidligt tycker jag att det är. Ska försöka ta mig in till stan och köpa en bikini idag så får Jonas köra mig till badet imorgon och släppa mig där så kan jag ligga där en hel dag och bara njuta och bada,helt ensam.
Igår när Jonas kom hem efter att ha varit och hjälpt Tomas med hästarna så åkte vi till ett bad här i närheten med barnen och tog ett snabbdopp, ja inte jag men dom. Jag badade bara benen som vanligt. Men det var grymt skönt. Hade det inte varit så stekhett idag så hade jag cyklat dit idag och lagt mig, men det känns jobbigt o cykla en mil med den här magen just nu.
Puss o kram hoppas ni andra njuter av värmen!

Jonas o Cassandra sitter o samtalar

Cassandra liftar på Jonas på väg tillbaka in mot det grunda

Benjamin på musseljakt

Anton, Benjamin o Cassandra försöker fånga grodyngel

Se, dom lyckades fånga nått=)

Benjamin försöker sig på en simtur också



1 kommentar: