torsdag 1 augusti 2013

Snart så

Om inte alltför många timmar kommer mina stora kottar hem:) Dom åkte i lördags efter Idre till deras faster o hennes karl o sov hos dom o sen på söndagen började äventyret genom sverige, till danmark för att va på legoland o två dagar o sen ta båten till tyskland o sen hem igen:). Tror jag kommer ha två överlyckliga stora barn idag♥

Här startade dagen minst en timma förtidigt imorse. Gabriel vakna redan tjugo över sex. Låg kvar till kvart i sju o halvsov eftersom han ändå va så glad o lycklig i sin säng. Men sen kom skitlukten så bara kila upp o byta hans blöja.
Som vanligt åkte träningskläderna på. Vid åtta lämnade jag G till Jonas o så kilade jag ut på pw. Träningsvärk i rumpan så det drog i varenda steg jag tog. Härligt!:) Hemmaövningarna igår som gjorde sitt.
Tiden var bra iaf o jag e nöjd även idag:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar