fredag 30 augusti 2013

Slut

Snart e denna dagen slut. Klockan ringer kvart över fem imorgon bitti för jobb så ikväll tänkte jag lägga mig i tid.
Dagen idag har vi spenderat hemma o på stan. Hade lite ärenden o fixa men nu är det klart. Va även förbi Jennifer här nere i husen på väg hem. Känns som dagen gått fort iaf. Vipps så var det dags för middag o alla åt bra förutom Thea. Som vanligt. Hon äter jättebra av grönsakerna (idag broccoli o ärtor) men resten pillar hon bara me. Alltid samma visa. Serverade kyckling i ugn idag med pastaskruvar. Själv åt jag samma men skippade pastan o hade ist ugnsmorötter, svamp o broccoli. Gott gott gott!:)
Blev lagom mätt o kände för ett pass på crosstrainern när hemmet hade fått en snabb makeover. Svettigt men så jäkla skönt nu efter. Pilatesbollen kom fram den med o när jag var klar me allt orkade jag knappt ställa mig upp. Kommer sova gott inatt:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar