torsdag 8 augusti 2013

Godmorgon

Fick en liten lätt välbehövlig sovmorgon här idag. Tio över sju vaknade den minsta så jag kilade upp med han o tog på träningskläderna. En halvtimma senare, när resten gått upp, kilade jag iväg på en pw. Tungt, segt o allmänt tråkigt var det idag. Ingen rolig känsla alls ju. O det visade sig på tiden som blev apdålig idag:( 8, 45. Va hände liksom? Men man ska väl ha sånna dagar med. Jag gick iaf o det va ju bra. Har precis ätit en sen frukost. Blev gröt med linfrön o gojibär idag med:). Älskar dessa gojibär! Ger ett skönt tuggmotstånd på den annars rätt trista gröten. Lille G åt lite mellis under tiden som bestod av en mosad banan blandad med lite turkisk youghurt. Tänkte att Thea skulle äta med, men hon är sur för hon inte får äta strössel (??) så då får det va.

Om nån timma kommer mina stora barn hem:) Eller iaf Benjamin o Elin. Cassandra ska jag ringa till o höra när hon kommer. Hon sov hos en kompis igår.

Mina små troll igår

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar