torsdag 29 augusti 2013

Redan torsdag

Torsdag idag. Det enda jag har inplanerat är en dejt med Frida på friskis kl 20. Ikväll är det ett medelpass. Uppvärmning-kondition-styrka-kondition-styrka-avslut. Blir bra:) o kul:)
Igår tränade jag själv. Då var det cirkelfys. Så jävla roligt! O så grmyt jobbigt igår. Va en tjej som ledde passet som inte brukar leda cirkelfysen. Men hon var full av energi o pepp så när jag kom hem var jag halvt död. Men nöjd över min prestation:)

Igår kom jag inte så långt med min klädrensning. Eller fotningen kanske jag ska skriva. Lille G ville hjälpa till en del o det brukar ju inte gå så bra då:) O sen fick jag oväntat besök av Frida o Sebbe o deras små troll. Mysigt:)
Så tänkte passa på nu att fota när Gabriel ändå sover.

Dagens jag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar