torsdag 15 augusti 2013

För att jag har en boll

Idag fick jag äntligen min efterlängtade gymboll:) Jonas kom hem med en åt mig här på eftermiddagen♥ Till sig själv hade han ett lindat knä, kryckor o beordrad vila i åtta veckor. Stackarn♥ Fotbollsmatchen igår som ställt till det för han.
Cassandra hade också match igår. Den gick bättre iaf:) En lycklig tjej som kom hem med en vinst med 6-3 på hemmaplan. Tyvärr kunde jag inte kolla eftersom dom små va dåliga. Den minsta värst. Fy vad han grinat inatt:( Han har skrikit som en tok o sovit 30-40 min bara innan han va tvungen att vakna för o tokskrika i en och en halv timma. Hela natten såg ut så... Träligt o halvt frustrerande den tiden på dygnet. Men sen kom en ny dag:)
Han e fortfarande skruttig o tempade 38, 8 innan läggdags. Hoppas på en bättre natt inatt♥

Hoppas på mycket kontakt med denna boll i höst:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar