tisdag 20 augusti 2013

Skruttigt i mitt hem

Lille G är fortfarande skruttig. Nu har han haft feber sen i onsdags. Fram till igår låg den på upp till 38, 5 men igår steg den till 39 o där ligger den än. Har fått en tid på vc idag för o se så det inte e nå annat än bara förkylning. Jag själv blev förkyld i fredags men nu är det bra igen. Va riktigt tungt o jobba fre o lör, men det funkade o jag hann det jag skulle göra:) Tog dessutom ett extrapass i söndags så då jobbade jag 7-14:30. Efter det passet kilade jag hem en sväng innan det var dags att möta upp Benjamin som kom hem med tåget. O efter det bjöds det på god middag o härligt sällskap hemma hos Lina m familj. Lite ont i hjärtat gör det allt att Lina slutat jobba hos oss, men jag är glad för hennes skull åt hennes nya jobb♥
Igår drog skolorna igång igen, o idag är det förskola för Thea. Kommer bli en bra höst det här:)

Nu har min lilla sjukling somnat i min famn igen. Tredje gången han gör det sen 05:30 imorse. Han har även sovit en timma i sängen här på morgonen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar