lördag 24 augusti 2013

Dagen efter

Igår var vi på coop ute o åt gott o drack gott. Firade av våran Lina som slutar hoss oss i Arboga. Kommer sakna henne o hennes enorma energi.
Vi var på Ågården här i stan men vid elva passade jag på att lifta hem med Julia o hennes karl. Hade en bra o trevlig kväll med mycket skratt med ett härligt gäng:)

Tur nog så blev det bara tre öl igår för min del. Så idag mår jag prima!:)
Träningskläderna är på så jag e redo för ett pass på crosstrainern och med gymbollen på eftermiddagen. Har sjuk träningsvärk i benen så behövs tränas lite. Vet inte om jag skrev nått om passet jag körde i torsdags på friskis? Iaf så var det sjukt kul o jobbigt. När det var tjugo minuter kvar så ville jag ge upp, men det går ju inte:) Hittade lite nya krafter o körde på det sista. Jympa puls var det då. Imorgon kväll är det jympa medel. Frida kommer med då o förhoppningsvis Lena med:)

Igår när jag kom hem efter fem timmar på coopen så låg det ett par nya träningsbyxor på mitt köksbord. Fina Jonas hade åkt till intersport i köping o köpt ett par åt mig♥
Lena hade ett par sånna på sig på cirkelfysen i onsdags o dom va snygga som attan:) Nu var dom med i deras annons för 299:- ist för 550:-.

Röhnisch 7/8 byxa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar