tisdag 6 augusti 2013

Endomondo

Näst sista veckan på sommarlovet för barnen. Sen är verkligheten tillbaka:) Blir nog bra med lite rutiner igen.
Idag åkte Benjamin o Elin med eftermiddagståget till storstaden. Min far mötte upp dom små liven där o ska vara med dom tills på torsdag. Imorgon väntar grönan o slayer:)
Cassandra har en kompis här o lär väl spendera morgondagen med henne. Fotboll står på deras schema.
Dom minsta barnen får dras med deras mor. Blir en vända upp på stan om det inte regnar alltför mycket.
Lille G har haft lite otur på slutet o slagit sig en del. Imorse ställde han sig mot en ljuslykta o föll i slowmotion. Problemet var bara att han inte släppte den när han föll så den åkte med i det lilla fallet så kanten på lycktan gjorde illa han. Svårt att se först om det var i ögat eller bredvid ögat för det blödde så mycket. Halva hans ansikte var nedblodat o även jag♥ Ringde till Jonas o bad han o komma o hjälpa mig. Tack o lov så var det bredvid ögat. Ett litet jack kant i kant med ögat. Efter nån timma hade det slutat blöda helt iaf o nu ser det rätt fint ut så jag tror inte det kommer bli nå fult ärr där. Barn♥

Laddade ner appen Endomondo på telefon igår. Lite som runkeeper men jag tror, när jag väl fattar den, att den här är roligare att andvända. Skulle testa den idag men kom inte så långt för jag fick sån jäkla håll. Töntigt, jag vet:) Så när jag kände att jag fick vända hem så stängde jag av den. Gör ett nytt försök imorgon ist. Fick bli styrka i hallen för pw idag:)

Så här långt kom jag bara idag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar