onsdag 14 augusti 2013

Sist ut

Jag lär vara sist ut att testa crosstrainer men igår gjorde jag det. O idag med:) Brist på tid för pw har gjort att jag bara tränat lite lätt hemma. Men vill ju röra på mig med o inte bara truga på med den lätta hemmastyrkan jag kör. Så igår testade jag alltså crosstrainerna. Med schysst musik till så trampade jag på tills svetten rann o jag halvt dog. Haha fan va jobbigt det var:) Men jag ger inte upp. Körde ett pass idag med på den så nu e jag sugen på att kolla på blocket efter en som kan stå i mitt hem. Finns ju många ute men eftersom jag inte kan nått om dom så har det blivit mycket googlande.
När mina febriga små kids sover ikväll blir det trettio minuter till på ct:n.

Den här e ju vit o snygg...men nått att ha?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar