lördag 21 april 2012

Vecka 17

Tiden går fort! Imorgon kliver jag in i V 17 redan i denna graviditet=) Händer väl inte sådär jättemycket just nu men snart borde jag väl känna lillbebisen lite iaf=) Minns inte när jag började känna av dom andra, men vet att med Thea var det iaf rätt sent. Tar dagarna lite som dom kommer, veckorna och månaderna med=) Inte köpte en endast pinal än så länge. Men det kommer väl. Har liksom inget alls kvar sen Thea så lite måste ju såklart införskaffas. Blir väl en runda efter ultraljudet, den klassiska=) Men nu snart är det dags för min bror att bli pappa, och Ingela att bli mamma=) Ska bli jättekul att få bli faster. Nu har jag ju väntat på deras bebis ända sen jag flyttade hit och det var ju 4 november! Då var hon bara i v 13 och nu redan i v...hmmm....ja men fullgången iaf=) Kul och spännande! Jag tillhör den delen av befolkningen som inte kommer kolla kön. Skulle till o med kunna blunda på ultraljudet för att inte riskera att se=) Vill ha det kvar till förlossningen är över=) Växer o frodas gör jag, men det är med kärlek=)

1 kommentar: