fredag 20 april 2012

F R E D A G

Fredag idag och ledighet för många i helgen. Men inte här. Ska jobba imorgon. Men sen har jag en ledig söndag. Då kommer pappa hit. Han ska kolla på Cassandras match o sen med hit hem o umgås=) Thea längtar som en liten toka efter sin morfar, Cassandra med och vi andra med såklart=) Har lite fix åt han som han ska försöka åtgärda också. När han ändå kommer med en slagborr så ska jag se om jag kanske kan hitta ett väggstativ innan dess så jag kan få upp tv:n när han ändå är här=) Möblerade ju om i vardagsrummet i tisdags så nu är det lättare att slänga upp den på väggen. Den dagen jag köper större soffa så skulle jag ändå ha behövt möblera om, så nu är det gjort redan=)

Thea mår bättre idag, tack o lov! Men natten var inge rolig alls, hon hade så ont i magen lilla tjejen=( Stod i läkarintyget vi fick hem att man ofta har buksmärtor i samband med feber om den orsakas av hennes febersjuka. Ska ju träffa hennes läkare i västerås i början av maj så lär få veta lite mer då. Det vi vet än är ju att hon har brist på något i immunförsvaret och att hon då är mycket infektionskänsligare än andra barn. Jo tack, det har vi märkt!=)

Nä om jag ska brygga lite kaffe nu och sen kanske kamma håret lite=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar