torsdag 19 april 2012

Natt

Hoppas på att få en god natts sömn så jag orkar jobba imorgon=) Thea har redan vaknat några gånger och grinat över sin mage som hon har ont i.
Kvällen har annars varit lugn. Har spenderat den här i soffan med lillasyster i telefonen *love you*
Jo, faktiskt så såg jag dom två sista minuterna av ishockeyn också=)Men nu tänkte jag snart krypa ner i sängen och försöka mig på att förstå Instagram som jag laddade ner på mobilen idag. Ska ju tydligen vara jätteroligt och bra så nu när det kom även till android så var jag ju såklart tvungen att ta hem den Appen. Tog även hem Camera360 Ultimate och den verkar jättebra o rolig den med=)

Godnatt gott folk!

1 kommentar:

  1. Roligt att prata med dig! :) Hoppas Thea mår bättre imorgon. Nu ska jag med sova. Sov så gott =) puss

    SvaraRadera