tisdag 17 april 2012

Mitt på dagen

Hej o hå! Tiden springer iväg när man fixar o donar och om en stund ska jag bege mig till jobbet. Har ett kortpass idag så jag e nog snart hemma igen=)
Var hysteriskt trött i morse när jag vaknade och dom första timmarna därefter. Inte så kul. Men nu har jag piggnat på mig och jag har fått en del saker gjorda.
Just ni sitter jag och Thea i soffan o mumsar glass=) Vi är lite latare än Jonas som åkte till gymmet en stund, haha=)


Inte ofta jag använder webbkameran, o nu när jag gjorde det så kollade jag på gamla bilder jag tagit med den. Hittade denna bild tagen i april 2010. Då var Thea 7 månader. Hoppas det går lika fort att krympa i size efter nästa bebis sett dagens ljus. Men då kanske jag inte ska sitta o svulla glass mitt på dagen som jag gör nu=)


Nej, nu måste jag kika efter väggstativ till tv:n. Sen blir det jobb!
Ha en bra dag! O pappa, om du läser detta(vilket jag vet du gör=)) så får du hojta till vad du vill ha för mat på söndag=) Vi längtar efter dig!

3 kommentarer:

  1. Glass är ju gott hjärtat =)

    SvaraRadera
  2. Fina ni är =) Klart du ska äta glass, man måste ju njuta lite här i livet också,hihi =) Puss

    SvaraRadera
  3. Säg till om det blir nå gott... Då kommer vi med :)

    SvaraRadera