onsdag 25 april 2012

Fotboll

Hej allesammans! Blev inget bloggande igår, var så trött efter jobbet så jag orkade liksom inte=) Jobbade bara 5½ timma men det räckte för att jag skulle bli trött, haha. Har varit trött dom senaste dagarna men det går nog över snart skulle jag tro. Fick sova till halv åtta i morse när godingen Thea slog upp sina stora bruna ögon. Sen var det bara upp o väcka 2 sovandes barn på övervåningen=) Så skönt att få sova ända till halv åtta ibland. Ikväll tänkte jag ta Benji till fotbollsträning. Han e inte så superpeppad till det, men att gå dit o kolla/provspela skadar ju inte. Sen är det Cassandras tur imorgon. Så om jag snabbar mig hem efter jobbet så hinner vi cykla dit. Hoppas dom vill spela! Nästan alla som dom spelar innebandy med spelar ju fotboll nu så jag tycker det är rätt viktigt att dom är med i fotbollen. Men det är dom som bestämmer. Ha en fin dag allihopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar