söndag 8 april 2012

Påskdagen

Haha, inser att min bloggning är USEL för tillfället. Men jag känner att jag inte har så mycket att skriva om för tillfället. Men det blir nog bättre=)

Just nu är det lugnt här hemma. Jonas har åkt iväg för o hämta Benji och Cassandra som firat påsk med farmor och farfar, Thea sover och jag hamnade framför datorn=) Lite sent för donnan att sova nu, men kände att hon behöver lite sömn efter dom senaste dagarna med upp emot 40 graders feber och påskfirande.
Igår begav vi oss till min far för påskfirande. Jättetrevligt och god mat. Jag blev smått trött efter att jag intagit liggläge i hans sköna liggfåtölj=)Det märktes hemma sen också, när jag somnade till filmen jag och Jonas skulle se=) klockan var nog bara halv nio när jag stängde mina blå.
I alla fall, påskfirandet var jättetrevligt. God mat och härligt sällskap. Vi kom dit lite tidigt, så vi hann umgås med pappa en stund också. Thea var glad, tycker jag, trots feber. Hon tjattrade på och var inte still för 5 öre=)
Som vanligt hade jag ingen kamera med så nå bilder får ni inte. Måste verkligen bli bättre på o fota!
Nu vaknade lillfian så dags o sluta skrivandet nu. Men får se om tid ges senare till o sitta vid datorn en stund!

Bjuder på en fint syskonpar från påsken 2009

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar