lördag 21 april 2012

Lördag

Nu är hela långa dagen slut snart. Benji ska bara kila hem till sin kära vän Elin och äta lite Mc Donalds, sen pytsar jag han i säng innan jag själv ska sova. Jobbade 7-15 idag. Gick väl ok, var så trött dom 6 första timmarna bara=) Men det gick ju över det med. Efter jobbet så handlade jag lite innan jag cyklade hem till Jonas där Thea och Cassandra var. Jätteglada barn hade jag när jag kom=) Benji var med Elin hela dagen. Ja faktiskt ända sen igår=) Dom har spenderat den med att sälja majblommor, gotta sig med en godispåse på mitt jobb, haft avslutning på innebandy(där det var föräldramatch och Jonas spelade=)),spelat kula, lekt ute..ja allt som man gör när man går i trean liksom. Själv var jag o Jonas ute i parken med tjejerna en stund när jag kom hem till han. Sen var det läge att åka hit hem och laga mat. Fick bli pommes, kött och bea idag. Direkt efter maten började jag med köttgrytan som vi ska ha imorgon när pappa kommer. Ont om tid då så lika bra att göra den nu. Slog på stort en lördag som denna och hade efterrätt=) Jordgubbar, glass och vispgrädde. Riktigt gott var det=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar