måndag 9 april 2012

Ny vecka

Jaha, ny vecka idag då. Men röd dag. Ska kila iväg sen på eftermiddagen o jobba. Faktiskt inte så jag längtar, e så trött idag. Thea ville vakna redan halv sex=( Inte för jag gick upp då, men det är ju inte så att man sover nå bra efter det. Försökte få henne o somna om men hon ville absolut inte det. O med tanke på att hon var vaken sent igår så kan ni ju själva räkna ut hennes humör just nu...Inte kul! Hon har skrikit efter påskägg hela morgonen, men nej nej. Hon åt ingen frukost så då blir det inget påskägg heller. Så hon får skrika hur bäst hon vill. Det är tur hon ska till Jonas sen, så jag får andas ut nån timma innan jobb=)
Cassandra verkar inte vara nå ledsen idag iaf. Skönt det. Men munnen går i ett på henne=(
Bara Benji som håller sig på en någorlunda nivå. Han lullar mest runt för sig själv, spelar lite, gjort matteläxan, läst en kvart i sin bok osv.
Imorgon är det dags för skola och dagis igen. Så jäkla skönt måste jag säga! Visserligen ska jag ju jobba, men ändå=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar