måndag 23 april 2012

Godmorgon Måndag

I dag är jag helt hysteriskt trött=( Vet ej varför, men vissa dagar är väl så antar jag. Igår var pappa här hos oss hela dagen. Började med att kolla på Cassandras innebandymatch. Dom mötte Örebro. Tyvärr vann dom inte (3-1) men tycker dom spelade helt ok ändå. Tyckte Cassandra var jättebra, hon rörde sig och tog för sig. Annars ä hon rätt rädd för att närmar sig motståndarna, men inte igår=) Direkt efter matchen så åkte laget iväg och käkade pizza. Vi vanliga dödliga åkte hem hit och kokade ris och värmde köttgrytan jag gjort i ordning i fredags. Grymt gott!=) Sen hängde vi bara hemma. Pappa skulle hjälpa mig med en del fix, ena gick inte alls, det andra kommer inte o funka och det tredje fixet gick jättebra. Nä nu ska jag brygga lite kaffe innan jag somnar här. Har inte diket tid med det. Måste städa nedervåningen(vilket går fort), bädda där uppe, vika massa tvätt. Sen beger jag mig på en utbildning och sen till jobbet. Ha en bra dag=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar