måndag 11 maj 2009

V 24 idag

Idag är det ju måndag o det är då jag går in i en ny graviditetsvecka. Så idag är jag i vecka 24.
Magen växer o växer, det tråkiga är bara att bebisen inte vill bjussa på nån spark eller nått. Med Cassandra kände jag henne dagligen från vecka 16. Ska man vara orolig eller bara låta tiden gå?
Kvällen här hemma har inte vart nå rolig.Duschade barnen redan vid 5,innan jag började med middagen.Sen åt vi potatismos,fiskpinnar o stuvad spenat*mums*.Ingen av dom åt nå mycket. Cassandra har grinat o grinat över huvudvärk och hennes feber håller i sig. Hoppas hon sover bra inatt så hon kan bli pigg snart.Är ju inte så snabb fram med alvedon så jag hoppas jag slipper ge det den här gången.Tycker oftast att det tar längre tid o bli frisk med alvedon, bara bra för stunden liksom. Så länge hon inte är alltför dålig eller får över 40 i feber så brukar jag aldrig ge det.
Försökte fota en magbild, blev inge bra men Jonas är ju inte hemma o kan hjälpa mig så den får duga för den här gången
Puss o godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar