torsdag 28 maj 2009

Kär vän

Nu ikväll ringde en kär vän....Anna. Var nog evigheter sen jag pratade med henne sist, iaf säkert 3 månader. Usch, varför är jag så dålig på o ringa. Hur som, allt var bra med dom. Vi måste åka förbi dom snart när vi ändå e i sthlm. Kan ju faktiskt bjuda hit dom också=)
Idag på em var det rätt lugnt. Cyklade och hämtade Cassandra och tack o lov så regnade det inte just då. När vi kom hem så blåste vi lite med hennes nya blåspennor, spelade memo och lagade en kycklinggryta som vi skulle ha till middag. Åkte i väg på möte sen,men var bara med 1 timma på det idag.
Barnen sover sen kl 19 så här är det tyst och skönt=) bara fotbollen på tv som för liv=)
Ska vänta på att tvättmaskinen är färdig sen ska jag nog sova tidigt idag. Jonas paxade just sovmorgonen imorrn så jag får helt enkelt gå upp. Har möte i skolan imorgonbitti så det gör inte så mycket. Sen blir det nog en tripp till Arboga.
Natt Natt

1 kommentar:

  1. Vad ska ni göra i arboga i morgon? :)
    Ha en jättebra helg min underbara syster!
    Puss

    SvaraRadera