torsdag 7 maj 2009

Går inge bra för mig o blogga

Nä,som ni kanske ser så går det absolut inge vidare med bloggen.Har inte tid...eller jo, det har jag...har nog bara inte haft orken än och ta tag i den. Men nu gör jag ett nytt försök-Hoppas er valborg varit bra.Min var sisådär.Åkte till ett lite ställe här i närheten och åt mat med familjen.Ponnyridning fanns det och barnen red några varv var.Brasan var den minsta jag sett,vi åkte hem innan den var tänd.Men på väg hem så brann det små barsor lite här o var på åkrarna,så lite kunde vi se iaf.
På fredagen kom min faster och hennes man hit och hälsade på.Det var trevligt men lite besök från dom.Sen var vi bara hemma på gården hela dagen.Barnen cyklade och hoppade studsmatta hela dagen.Dom tycker det är superkul och hoppa, så det var nog ett bra köp.
Idag åktevi till heby för o gå på barnens dag med barnen, men tivoli o allt som kan finnas. Men till vår stora besvikelse så var det nedplockat...det hade varit igår.Vet inte om Jonas fattat det fel eller om han fått fel info om den.Barnen blev inte nöjda iaf.
Åkte till en lekpark i Enköping med dom ist.
Vädret har varit toppen dom senaste dagarna så nu har dom tunnare plaggen åkt fram=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar