söndag 31 maj 2009

Badkiosken

Idag var det Benjamins tur att stå i badkiosken, så han och jag var där till kvar i tio. Med tanke på det helt underbara vädret vi har så var det en hel del o göra i kiosken. Men det gick bra. Jonas kom dit med Cassandra, Joel o Emil och badade och lekte efter lunch. Kvart över två slutade vi så då åkte vi hem direkt. Blev inge bad för mig men vi ska dit imorgon på em igen o har jag tur så kan jag ha min bikini från förra året så jag med kan bada. När vi kom hem så dröjde det inte länge innan Joel och Emils mamma kom för och hämta dom.
Cassandra och Benjamin lekte med Hanna och Andreas och jag förberedde för middagen. Blev grillat idag igen...=) Sen åt barnen lite melon efter. Toppenskönt o kunna sitta sådär på altanen och kunna äta middag och bara njuta av lugnet. Nu sover barnen och jag passar på o blogga lite medans Jonas dammsuger och skurar golven=)
Ha det gott i värmen

2 kommentarer:

  1. sv: usch, det går knappt att vara inne..

    Hoppas du kan bada i morgon :)
    Ha en bra kväll!
    Puss

    SvaraRadera
  2. Hej syster! <3
    Hur är det??
    Vad heter den låten med Bruce springsteen som du tyckte va så bra? Det va någon du hade på datorn, har glömt vad den hette men den va superbra..
    Ha det så bra!
    Pusss

    SvaraRadera