tisdag 12 maj 2009

Bara jag som är vaken

Har faktiskt gått o lagt mig en gång, men gick upp igen.Mådde så illa så jag var tvungen o gå upp o kräkas=( Sen är det väldigt svårt o somna med min hosta. Så nu har jag tagit mitt täcke o mina kuddar och flyttat ner till soffan. Får sova här inatt känns det som.
Anders var här ikväll o bytte tvättmaskin igen *tack Anders*, hoppas den här funkar bättre nu så vi slipper springa hem till dom o tvätta hela tiden.
Fotade massa av barnens kläder idag som ska säljas, nu ska jag bara orka lägga ut det också på typ blocket. Kanske kan göra det nu när jag ändå är uppe...trist bara att klockan är kvart i ett redan och att det är en dag imorgon också.Eller så sover jag nu o gör det imorgon...*funderar*
Hur som helst så lämnar jag bloggen nu.... hej hej

1 kommentar:

  1. Jobbigt att inte kunna sova :(
    Hoppas du kunde somna sen?
    Bara 3 dagar kvar tills vi ses :)
    Ha en bra dag!
    Puss

    SvaraRadera