lördag 23 maj 2009

Helg

Har inte skrivit på ett tag nu...skrev igår men när jag skulle publicera det jag skrev så försvann uppkopplingen=(
Får väll skriva lite kort om det jag gjort. I torsdags åkte vi till sthlm redan vid nio på morgonen.Åkte först till Benny o Ingela.Fikade och hade trevligt på den korta stund vi var där.Benjamin spelade mest ps 3 medans vi andra umgicks.Efter vi varit där så lämnade vi barnen till Johan och Lizette. När det var gjort så åkte jag och Jonas till Eskilstuna och tittade på trav. Tomas och Helena var där med,men vi pratatde bara som hastigast med dom för dom skulle åka hem när vi kom. På kvällen sen så åkte jag och Jonas och köpte mat på kina och tog med hem till Helena och åt där.Blev hem tidigt sen för jag var så trött och hade tänkt och sova då.Men just då kom Helena över och hon och jag åkte hem till Helena och Tomas.Så kl blev väll 12 innan vi var hemma.Igår tog jag sovmorgon,vakade inte förns halv tio*skönt*.Jonas var och jobbade så jag passade på och började städa lite.När han kom hem så hade vi ett viktigt ärende inne i stan så vi åkte dit och fick det gjort.Passade även på och köpa paket till Cassandra.Men allt hon önskar sig är en plånbok...o allt vi inte hittade var en plånbok..Så det fick bli en del andra grejer som vi hoppas hon kommer gilla.
Igår kväll bjöd Helena och Anders oss på middag*tack*. Se var vi bara hemma och tog det lungt jag och Jonas.Helena kom förbi en snabbis bara.
Idag vet jag inte vad som händer.Ska iaf ta en dusch nu snart så inte hela dagen går åt till och ligga i soffan.
Ha en bra helg

2 kommentarer:

  1. oj det var nog det längsta inlägget du har skrivit? :) haha, men kul att läsa!
    Trevligt med en fika hos Benny och Ingela :)

    Ha en bra lördag :)
    Pusss

    SvaraRadera
  2. Hoppas du också har det bra syster? :)
    Puss

    SvaraRadera