fredag 8 maj 2009

Regn ikväll

Det regnar o regnar som tusan ute. Tur att det var fint på dagen när vi var i västerås jag och min älskling. Fick ett sms imorse från onoff om att min mobil var färdiglagad=)
Så vi åkte dit på eftermiddagen och hämtade ut den. Hoppas nu bara att felet som var är borta. Sen gick vi in på toys ´r us för o se om vi hittade något o köpa till Cassandra tills hon fyller år, men vi hittade ingenting. Vet absolut inte alls vad vi ska köpa åt henne....eller önska åt henne. Vet att pappa ska få köpa sandaler åt henne.Hittar bara inga fina jag vill önska åt henne.
När vi var färdiga där så åkte vi till Erikslund och gick in på Barnens hus och kikade på barnvagn till bebisen.Dom hade inte så mycket o välja på eller känna o klämma på så jag blev inte så mycket klokare av det besöket. Jonas hittade en vagn han gillade, men den var inte jag så förtjust i, inte med sittdelen på iaf.Med liggdelen var den helt ok. Jag röstar för en Quinny speedi, svart. Vill ha en trehjuling iaf.
Hockey har det varit på våran tv ikväll, men nu är den slut tack o lov.
Natt natt
Quinny speedi

1 kommentar:

  1. Hej syster!
    Tråkigt att ni inte hittade något till Cassandra, när är de hon fyller?
    Ha en bra helg!
    Nästa helg ses vi! :D
    Puss och kram från lillasyster

    SvaraRadera