torsdag 7 maj 2009

Modevisning

Japp,nu ikväll så gick Benjamin och Cassandra modevisning och visade upp märken som Timerland,Hilfiger,Nova Star osv. Jättefina va dom.Och ingen av dom bangade...som jag trott att iaf Cassandra skulle göra.Gick rätt snabbt,var bara där i 2 timmar.Så nu ligger dom i säng och lär somna fort...hoppas jag=)
Känner mig inge vidare idag heller..tung överallt och allmänt seg=( Jobbar ju bara imorgon också,sen har jag helg=)
Benjamin satt vid middagsbordet igår och funderade på namn åt bebisen.Han tror stenhårt på att det är en kille.Skrattar till när jag säger det kan ju lika gärna vara en flicka.Då tycker han bara att det ska bli jobbigt att få en till som är som Cassandra...hahahah hon retar verkligen gallfeber på han ibland.
Så namnet han tycker är Gabbe.Tycker själv att Gabriel är ett fint namn, men vill inte ha nå smeknamn på bebisen.
Långt kvar tills det är dags o fundera på det,men alltid kul och kika efter fina namn.Finns ju så många nu som jag gillar.
Sen vill ju Jonas va me och bestämma också=)
Hur har ni alla andra det?Bra hoppas jag.
Ciao...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar