söndag 24 maj 2009

Gomorron

Har precis vaknat=) riktigt skönt o kunna sova så länge. Jag o Jonas har lagt oss i varsin soffa, jag med datorn o han med fjärrkontrollen. Idag tänkte jag gå upp på övervåningen o starta dammsugaren och få lite ordning. Jonas ska väll tvätta bilen, iaf invändigt.
På em kommer barnen hem. Pratade med dom lite kort igår och dom hade varit på grönalund då=)
Igår kväll var jag o Jonas ute och åt på stattshörnan i Enköping.Jättegod mat fick vi och proppmätta blev vi.Efter det så åkte vi till Helena och Anders och tog en kvällsfika. Sen gick Jonas hem och jag o Helena åkte till Helena och Tomas.
Nu ska jag gå och göra en kopp kaffe och hoppas på att vakna till liv lite.
Ha det gott

1 kommentar:

  1. Han kan behöva tvätta bilen invändigt :)
    haha..
    Fick du någon klipptid igår?.
    Ha en bra dag!
    Pusss

    SvaraRadera