onsdag 13 maj 2009

Hej gott folk

Idag satt jag hela förmiddagen och hade den ena sammandragningen efter den andra, dom verkligen avlöst varandra. Då jag haft så flera dagar i rad nu och även förra veckan så ringde jag till mvc. Jo pappa,du läste rätt..jag ringde faktisk!=)
Dom där ville jag skulle åka in till uppsala för kontroll o det gjorde jag på eftermiddagen efter Jonas hade slutat jobba.Lämnade urinprov,kollade blodtryck och gjorde ultaljud. Urinprovet visade på mycket vita blodkroppar...säger mig ingenting.Men enl läkaren så är det därför jag har mycket sammandragningar.Så imorgon ska jag till mvc och lämna morgonurin som ska skickas på odling för o se om det är nån bakterie eller varför jag har så. Då fick jag iaf en förklaring till dom. Inte för att dom gör ont, men det stör mig och dom är obehagliga när dom är så ofta.
På kvällen var William här och åt middag med oss, hemmagjord hamburgare med pommes.
Barnen har lagt sig nu och jag ska sjunka ner i soffan med en festis och kolla på sjukhuset=)
Ha en bra kväll....ciao

2 kommentarer:

  1. Tråkigt att lämna prover, hoppas det inte är något allvarligt!
    Kram! :)

    SvaraRadera
  2. God morgon syster! :)
    I morgon ses vi :)
    Det ska bli såå kul att träffa dig!
    Kraaaam

    SvaraRadera