tisdag 12 maj 2009

Trött idag igen

Förstår nte att det ska vara så svårt o sova ibland.Igår blev kl 2 innan jag somnade, sen var jag uppe vid kvart i fem igen för jag hostade så mycket.Men jag somnade om efter en stund för o sen vakna när Jonas o Benjamin gick upp.Då gick jag bara upp o la mig i sängen(sov ju på soffan innan) o sov en stund till. Cassandra tjatade o tjatade länge imorse på att hon var hungrig.orkade bara inte gå upp. Hade en hemsk huvudvärk.Men vid 9 kom jag upp så hon slapp vara hungrig mer. Hon ser piggare ut idag på ögonen men känns fortfarande lite varm.Får kolla av henne under em hur hon är då.
Undra om jag ska försöka ta en dag idag och tvätta fönster, börjar verkligen bli dags för det nu.
Men först skulle en dusch sitta fint så jag vaknar till ordentligt. Måste iväg o pussa lite på min gudson idag också, saknar han och hans charmiga humör han kan bjuda på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar