fredag 8 maj 2009

Fredag morgon

Eller morgon och morgon....förmiddag,klockan är ju kvart i elva nu. Här händer det inte mycket alls.Har precis tagit en dusch och ska väll snart fixa mig iordning.Måste över till grannen och låna deras tvättmaskin.Vi fick ju våran utbytt förra veckan, men efter 3 tvättar så la den av=( Så nu hoppas vi på att den blir utbytt så snart som möjligt.Alla med barn vet ju hur beroende man är av en tvättmaskin.
Annars vet jag inte vad som händer idag. Jonas är ledig och jag med. Det tråkiga är ju att jag inte känner mig nå pigg, men piggare än igår iaf. Kanske kan åka in till stan bara och knata runt och äta en go glass i det fina vädret=)
Barnen åkte till deras pappa igår kväll och kommer hem på söndag. Egentligen min helg med barnen, men han hade fattat det som att jag ville byta med han.Men det vill jag inte göra.
Vad gör folk eg utan barn?Känner mig helt handlingsförlamad utan dom.Är ju så van att leva efter dom och deras rutiner, så det blir liksom lite svårt o få en fungernade vardag utan dom.
Men, men. Jag brukar vänja mig o vara utan dom lagom tills dom ska komma hem=)
Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar