torsdag 8 november 2012

Skit också

Hela dagen har flytit på bra idag. Skönt det, med tanke på att ingen är särskilt kry här hemma. Cassandra verkar må bättre iaf! Thea är överaktiv o "jävlig" som alla andra dagar numera, men även hon har haft goa sidor idag=) O Gabriel har sovit o sovit...idag igen. Benjamin kom hem för nån timma sen och han har haft en bra dag i skolan. Han hade ju skolkonsert idag där han uppträdde med det han gjorde igår(dansuppvisningen). Även den hade gått bra. Själv en jag snörvlig och det trycker på varenda centimeter i mitt huvud, så alvedon är intaget.

Har städat nedervåningen idag och tänkte göra ett ryck i badrummet däruppe. Tvättstugan är också avklarad. Meeen...det låg visst en, okej då, tre(!!)bläckpennor med i tvätten. I den färgade tvätten=( Så 7 tröjor fick slängas efter tvätten=( Inte vad jag ville just nu! O jag som tycker det finns så mycket fult i butikerna, var ska jag nu ha på mina barn på dagarna? Får ge butikerna en ny chans kanske. Skit också!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar