söndag 11 november 2012

Grattis Alla Pappor

Stort Grattis till alla pappor på fars dag<3
Vi började fars dag med att ligga o mysa i sängen jag o Thea. Sen när vi väl kom upp så ringde Thea till sin pappa och sa Grattis=) Hon bjöd även in han och J o E på fika. Så det fick bli söndagens frukost...fika=)
Jonas o killarna stannade till efter lunch. Då skulle vi kila ut för o mata änderna och sen gå till coop och handla lite. Men Jonas tyckte det öste ner regn ute så han ville bara till ån. Jag tog Thea och Gabriel och gick. O inte blev vi nå blöta heller, för det regnade inte på oss.
Eftermiddagen fick gå åt till o städa av övervåningen. Skönt! Sen efter middagen har jag spenderat tiden upp o ner till tvättstugan. Men nu är jag nästan klar, det sista tar jag imorgon.
Nu har jag äntligen satt mig i soffan, framför Beck. Har hunnit med en dusch med. Finns det nå skönare än att lägga sig nyduschad i en renbäddad säng? Nix=)

Skola imorgon då för mina stora kottar. Thea blir hemma. Hennes ögon är inte vackra=(  Gabriels är inte heller så mysiga, men dom är inte röda iaf.

1 kommentar:

  1. Vilken mysig dag ni verkar haft :)
    Nää de finns inte mycket bättre än lägga sig nyduschad i en renodlad säng :)

    nää jag förlorade på frågesporten igår, ung och inte allmänbildad, haha :)
    Ha en fortsatt skön kväll framför beck!
    Love you finaste syster <3

    SvaraRadera