fredag 9 november 2012

Härliga fredag

Blev ett sent förstainlägg idag:-) Har ju faktiskt jobbat idag:-) Det var riktigt skönt o köra ett pass, o gör gärna om det snart igen! Nästa v är ju Jonas pappaledig så då hoppas jag på att nån på jobbet e sjuk el nått så jag kan jobba ist:-P
Jonas har ju 4 dagar kvar att ta ut av dom där tio man får när barnet föds, så dom tar han ut mån-tors.
Jamen annars då?Benjamin e frisk, Cassandra va i skolan idag men är inte helt hundra, Thea är förkyld o har åkt på ögoninflammation här när jag va o jobba. Hennes ögon e röda, svullna, vattniga o extremt variga:-( Torkar o torkar dom hela tiden, men det går bara nån minut så rinner det klet o dom klibbar sig:-( Gabriel mår fint bortsett från snörvlig näsa, o jag mår skit måste jag erkänna. Huvudet känns som det ska sprängas o hostar så jag snart går av. Ja, det var min lägesrapport hemifrån mig just nu. Ska nog släcka lampan o sova nu så jag kanske frisknar på mig. Godnatt<3

Bild från i onsdags när Thea va piggare


1 kommentar:

  1. Gud vilken söt bild!
    Kul att de gick så bra på jobbet :)
    Stackars Cassandra med ögoninflammation, finns en bra salva mot de på apoteket som är senaps färgad, om de inte skulle ge med sig..
    Krya på dig syster och hoppas de är bättre med er imorgon :)
    God natt och sov så gott!

    SvaraRadera