onsdag 21 november 2012

Julkalender

Åh, vad jag längtar till julen! Vill julpynta typ nu=) Bruka tjuvstarta med det så får se om jag pyntar i helgen. Förra året var första året på länge som jag bara hade vitt o rött i julpynt. Eftersom hela lägenheten är vitmålad(nästan iaf=)) så får det bli samma färger i år igen. Juligt!
Barnen verkar ha tjuvstartat dom med, med att titta på Mysteriet på Greveholm. Tror den julkalendern var 96 eller nått sånt=)

Idag är en tråkdag! Eller nu är den det iaf! Bara gör ingenting liksom, har inget att göra heller. Skulle behöva komma igång med nått hemmaprojekt. Cassandra vill ha en tapetserad vägg, så skulle kunna börja med det kanske. Men nää, det får vänta! Har ju inte ens tapet. Bara så jag kan göra allt underarbete.

Benjamin borde komma hem snart. Ena kompisen skulle med hem idag. Sen väntas det träning för deras del.
Själv väntar jag mest på att lille G ska vakna. Nu har han sovit sådär som bara han kan...jättemycket! O det ser ut att vara jätteskönt <3

Längtar

1 kommentar:

  1. Åh här är en till som längtar! Dock spar jag mig tills nästa helg :)
    Klart du kan pynta nu, Molly Sandén va på radion/tven imorse och hon julpyntade redan första november så bara börja :) Du är inte först i alla fall, haha!

    Jo dom ringde också imorse men det missade jag, haha. Tur jag va vaken i alla fall så jag inte gick upp i onödan för att jobba en tur som inte behövdes :)

    SvaraRadera