fredag 23 november 2012

Helg

Nu tar vi helg här hemma. Så jäkla skönt! Har bara lite tvätt o vika, sen e jag redo för o hasa runt i myskläder:-)

Dagens idag då. Var i köping en snabbis för o leta födelsedagspresent. Men hittade ingen där:-( Däremot blev det några julklappar inhandlade. Med betoning på några! Att det ska vara så svårt med julklappar! Thea är ju busenkel, o lille G me. Men resten då? Jaja, en månad på mig:-P
Födelsedagspresenten inhandlades på hemmaplan. Likaså lördagsgodis o helgmaten. Köpte även tio liter mjölk så hoppas det räcker en helg så man slipper besöka coop enbart för det. Tacos står på menyn idag, så det betyder Glada Barn:-)

Riktigt snygg tyghaklapp finns på KappAhl

1 kommentar:

  1. Jadu den va då bra snygg!
    Dessa julklappar, lika svårt varje år :) Inte direkt så större barn uppskattar kläder i julklapp ;)
    Haha 10L mjölk? Mjölk är till för bebisar, de fick jag lära mig i skolan :D
    Ha en jättebra helg och öppna godispåsen så öppnar jag min 200g chokladkaka :)
    Love you <3

    SvaraRadera