lördag 17 november 2012

Godmorgon


 Godmorgon!      
Hoppas ni mår bra o sovit gott! Jag mår skit, och har sovit skit. Hade hoppats på att få sova hela natten, och en liten sovmorgon. Men så blev det inte. Jonas gav visserligen Gabriel en flaska inatt, men han vaknar ju inte av G så jag fick vakna o sen väcka han.
Jonas sover än. Han verkar inte ha vaknat av Gabriel i morse heller. Gabriel är förkyld och hade det lite jobbigt med snörvel o sömn vid 6 tiden. Jag vaknade, genomförkyld och ont i hela min kropp, och Thea vaknade. Kul...Not!
Hade mer än gärna sovit vidare. Speciellt idag när jag mår som jag gör, och dessutom ska jobba på eftermiddagen/kvällen. Blev ju tillfrågade om jag kunde ta det här passet, då kan jag ju inte ringa o sjukanmäla mig direkt(även om det känns som jag behöver det just nu). Bara traska dit och försöka prestera något bra. Hoppas det är nån vettig jag jobbar med!

Ja, ni hör. Jag tycker synd om mig själv=) Inte ofta vill jag lova, men idag så. Lite treo o kaffe på det här kanske gör susen!

2 kommentarer:

  1. Krya på dig vännen <3 hoppas det går bra att jobba, fastän det inte är mig du jobbar med... :-)

    SvaraRadera
  2. Hoppas timmarna på jobbet gick bra ändå..
    Hoppas också att det är bättre med dig idag :)
    Love you <3

    SvaraRadera