torsdag 8 november 2012

Coopen

Imorgon är det dags att ta på den gröna skjortan igen och dom gråa byxorna för att göra första passet på coop efter Gabriel föddes. Jonas ska vara pappaledig varje fredag fram tills i vår så då kände jag att jag kan jobba lite extra då om det behövs. Kommer inte att ligga schemalagd, utan dom ringer om det fattas folk. Och kan jag då så jobbar jag gärna=) Tanken var ju från början att jag skulle börja jobba lite smått i januari igen. Då kommer jag ha vissa tider på schemat. Men nu blev det ändringar=)
Ska bli jätteskönt att komma iväg o jobba några timmar. Bara 6 timmar imorgon. Ammar ju också så kan ju inte vara borta allt för länge liksom. Han tar ju flaska med så det är inga problem, problemet ligger väl hos mig att jag  inte är så sugen på att läcka mjölk när jag jobbar=) Så vi börjar såhär!
Kul för Jonas med att få vara hemma med lilltjorvas=)

Såhär såg det ut när jag jobbade i augusti...nu hoppas jag på att kunna knäppa både jobbbyxor och jobbskjorta=)

1 kommentar:

  1. Kul för dig, synd att vi inte jobbar tillsammans im.. / Lotta

    SvaraRadera