tisdag 13 november 2012

Fullt ös

Varför är det så att när nått ska hända så ska allt hända på en o samma kvart?? Ja, typ. Det känns så iaf=)
Hela dagen har varit lugn o sansad, sen kommer kvällen då ska det umgås med kompisar, middag lagas, förbereda morgondagen ja o allt annat också. Men det är bra, kan behöva lite puls nån gång om dagen=)
Blev snabbmat idag. Vet inte ens om man kan kalla det för mat? Pommes och hamburgare.Inte var det gott heller. Igår hade jag mer tid så då fick det bli mos och korv i ugn, det var gott!

Jaha, idag då? Inte gjort mycket alls. Dom stora har varit i skolan och dom 2 små hemma. Jonas har med varit hemma, han e ju pappaledig. Blev inringd på jobb idag, men det gick inte=( Men jag deppar inte för det. Några timmar senare ringde dom igen och frågade om morgondagen, och då kan jag=) Så kl 10 får jag vara Madeleine för 6½ timma=) Bra det!

Nu när allt har hänt som skulle hända i mitt hem på den där kvarten så är det lek på övervåningen för tjejerna, Benjamin är på sitt rum med en kompis o spelar datorspel och ps3, Gabriel sover(ovanligt va?=)) och jag hamnade vid datorn en kortis. Jonas ha gått hem till sig för o tillbringa natten där med sina stora söner.
Snart är det dags för o göra i ordning Thea för natten. Ja, om en timma alltså=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar