torsdag 22 november 2012

Godmorgon!



Blev en halvstressig morgon här idag. Varför får vi alltid så? Tycker jämt vi stressar runt. Inte bra för hälsan=) Vaknade inte förens kvart i åtta idag. Tack o lov så kunde skolbarnen åka med Lena idag igen! Om dom går så måste dom gå den tiden liksom. Min klocka ringde sju, men jag har nog stängt av den. O Thea brukar ju vakna runt sju halv åtta, men idag sov hon till åtta. O lilla G är ju inget att räkna med på morgonen, han sover ju mer än gärna=)
Men, Benjamin och Cassandra tog det lugnt och hann iväg i tid. Vi andra sjönk ner i soffan o morgonmyste. Nu myser vi fortfarande, i pyjamasar=) Men har faktiskt gått utanför ytterdörren...ner till tvättstugan. Men dit gör det ju inget om man har pyjamas på sig, ingen som ser en iaf=)

Själv ska jag knata runt med ett väggord här i hemmet idag och se vart jag ska a det. Vann det på tradera för en tid sen men har inte kommit på vart jag ska ha det än. Kanske inte ska ha det alls?
Jo, jag gillar budskapet!


1 kommentar:

  1. Mysigt... Tänkte komma över en sväng idag, men mår hängigare idag :-( så blir en innedag idag med bus och mys...

    Kram från Lotta

    SvaraRadera