måndag 24 september 2012

Old

Jahaja, då har jag passerat 30 nu då=)
Har firat hela helgen med nära och kära *tack ni alla som kom*
Många fina presenter har jag också fått=)

Igår var släkten här och grattade mig. Började dagen med att stå på en blöt fotbollsplan och hejja fram Cassandra och hennes lag till en välbehövlig 7-3 seger! Min tur att sälja fika under matchen, men Jonas var go o tog det åt mig så jag kunde umgås lite extra med min pappa, bror, Ingela och Ebba som också var där för att titta.
Efter matchen åkte vi hem och inväntade lite fler gäster och sen åt vi god smörgåstårta och hade det trevligt. Lite kaffe slank också ner=)
Firade ju Thea samtidigt, och hon var mer än nöjd med sina presenter<3 O jag med=)

Kommer inte att lägga ut bilder på det jag fått just nu, eller skriva om det. Är trött på för stunden att folk ska gotta sig i mitt liv på avstånd, falska människor som får nig att må illa! Sånna som tror dom har så mycket, men när det väl kommer till kritan så är allt man har en endaste person som står en nära, och som dessutom pratar så mycket skit så bara det gör en illa mående! Brukar inte bli irriterad över andra så som jag är just nu, brukar inte ens bry mig. Inte värt att ödsla energi på dom liksom.
Men jag kan jag med ska ni veta! Kan också börja öppna min mun och prata illa om folk. Ligger bara inte i min natur att göra det. Får ändra på det tror jag!
Folk som behandla andra så jävla illa, bara pratar skit bakom ryggen på ens så kallade "kompisar", behandlar sina barn och livskamrat som en påse skit...ja dom är inte värda ett jävla jota om ni frågar mig. Man dras till likasinnade som sig själv, så det är därför vissa inte har en kotte kvar, medans andra kan leva lyckligt med det man har.
Det gör jag! Jag är lycklig<3 Jag har en fin livskamrat, finaste barnen, finaste familjen, och finaste vännerna man kan ha. Det krävs inga lögner för att göra en lycklig. Prova själva så får ni se vettja=) Att köra med utpressning och nedtryckning på någon annans bekostnad kan inte göra en särskillt lycklig. En falsk lycka möjligtvis, men skrapar man lite på ytan så önskar man att man aldrig varit nära.
O prova respektera, och acceptera, andras olikheter och tankar. Kan bli lättare så!
Sanningen kommer alltid ikapp en!
Är evigt tacksam till dig som skrivit ut viktiga papper. Trodde aldrig jag skulle behöva dom , men droppen är nådd....och förtal är straffbart!

Lev enkelt, Skratta ofta, Älska innerligt


1 kommentar:

  1. YOU GO SISTER! <3
    Du är så mycket mer mogen än dem som håller på. Dem som tror dem höjer sig själva genom att snacka, dem personerna finns alltid överallt, tyvärr kommer dem alltid vara 13 år i huvudet. Det är ju även bevisat att dessa ''vänner'' inte varar sålänge. Hellre få äkta än många falska.

    Nog om det.
    Jag hoppas du hade en kanon helg, det verkar så i alla fall, hihi :)
    Vad roligt att familjen var där och kollade på matchen, bara jag som fattades annars hade vi varit HELA familjen där, du, jag, pappa och Benny! :)
    Ha en fortsatt bra måndag! Puss och Kram! Älskar dig! <3

    SvaraRadera