lördag 8 september 2012

Hej Lördag!

Sov halvdåligt inatt med tyvärr. Vaknade flera gånger och på slutet var det av Thea som låg o hostade för fulla muggar inne i sin säng. Strax efter 6 hörde jag hur hon låg o pratade med sin "lilla Anna nalle" så då gick jag o hämtade henne så inte Benjamin och Cassandra skulle vakna. Vi sov hos Jonas så då sover ju alla kottar i samma rum. Men jag lyckades, dom stora vaknade inte förens halv nio=)
Jonas var go och gick upp med Thea. Själv gick jag o la mig igen i nån timma. Halvsov ett tag innan jag vaknade till liv.
Så skönt med helg, att kunna ligga kvar i sängen utan att behöva stressa upp och få iväg barn till skolan och dagis och mig själv till jobb.
Men imorgon blir det tidigt upp för mig. Ska jobba extra mellan 7:30 och 14:30(eller 15??). Schysst med lite extra pengar i plånboken=)

Nu snart ska jag börja med lunchen. Sen blir det till o shoppa lördagsgodis och sen hem till ett par vänner på eftermiddagen. Ska höra med Jonas om han hämtat hem sin cykel, för då kan vi cykla dit=)

Imorgon går jag in i vecka 36<3

Ha en fin Lördag allesammans!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar