lördag 29 september 2012

Hej Lördag

Full rulle har det varit här hemma nu på morgonen. Men det har lugnat ner sig nu=)
Jonas tog Cassandra med sig till Vasahallen(joel har innebany) och Benjamin sitter redo för att åka tåg själv för första gången. Ska snart ta mig till stationen och lämna han. Tack för min fina Lena som är go och kör oss dit, så slipper vi bli dyngblöta i regnet<3
O sen är det bara jag och myself hemma tills träningen är slut=) Tyvärr är tiden lite knapp då så jag hinner inte sätta mig in i mina fotoprogram nått då. Men snart har jag hela dagarna lediga så då har jag all tid i världen för det!

Ikväll blir det jobb för min del. Känner mig alldeles förkyld i huvudet och ögonen men det ska nog gå bra ändå. Får ju sova ostört inatt=) O inte behöver jag stressa imorgon heller=)
Ska hämta upp sonen hos Helena och kika på hennes nya lgh. Sen efter det blir det kalas=)

Ha en fin Lördag! O ät inte för mycket lördagsgodis=)

Ps...enl räknaren här bredvid är det bara 14 dagar kvar till beräknad förlossning idag...spännande och supernervöst! Inte länge kvar nu tills vi får se vem det är som ligger i magen, och inte länge kvar nu tills jag är en stolt fyrabarns mamma<3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar