torsdag 13 september 2012

En & en halv

Hej Torsdag! Vaknade supertidigt idag med. Klockan ringde kvart över sex, så bara att kliva upp och brygga lite kaffe medans jag började göra mig i ordning. Skönt att gå upp när alla tre kottar sover=) Thea vaknade strax före sju, och Benjamin och Cassandra en stund efter det. Tjejerna skulle in till Jonas och jag skulle cykla till jobbet. Cassandra sa hon hade ont i halsen och huvudet och näsan...förkylning på G. Men hon fick kila iväg iaf till skolan, hon är ju skolpliktig och visade inga tendenser till att må allt för dåligt.
Benjamin är ju så stor nu så han sköter sig själv på morgonen, nästan iaf=) Ser till så han är ombytt, har ätit frukost o borstat tänderna innan jag går. Sen beger han sig iväg själv strax före åtta.
Själv cyklade jag till jobbet. Men jobbdagen blev en kort dag idag, tyvärr. Vid halv tio ringde Cassandras fröken och sa att jag var tvungen att hämta henne då hon inte alls mådde bra=( Så vad gör man?? Jo, byter om och hämtar henne såklart. Blev bara jobb i en och en halv timme med andra ord. O jag som var så taggad för dagen. Får ta igen det en annan dag=)
Hade en viktig sak att ta upp med min chef, och det hann jag iaf med=)

Nu är Cassandra på sitt rum och jag vet inte riktigt vad hon gör. Sover kanske? Det är väldigt tyst där upp. Själv har jag klurat en del på bebisnamn, pojknamn. Men nä, jag ger upp o återkommer med dom tankarna om det blir en pojk=)

Har en hel del vinterkläder från barnen som jag tänkte lägga ut till försäljning. Tradera eller blocket är frågan. Får bli Tradera!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar