fredag 7 september 2012

Fredag

Godmorgon alla fina<3
Hoppas ni sovit bättre än mig inatt. Känns verkligen att jag börjar bli tung i kroppen nu. Speciellt när jag sover. Vaknar flera gånger varje natt av att jag har ont i sidan på skinkan, på den sidan som jag ligger liksom. O kan ju inte påstå att jag är så supersmidig när jag vänder mig om för o byta sida att ligga på=) Men jag ska inte klaga! Känns som det är min enda krämpa, och då går jag ändå in i vecka 36 på söndag.

Idag är jag hemma med Thea igen. Hon är fortfarande halvt risig, men det går framåt även för henne. Just nu sitter hon i sin lilla fotölj o tittar på Lilla Kycklingen. Har ni inte sett det så gör det, den är rätt rolig faktiskt=) Eller kanske jag tvingas tycka den är rolig nu när jag sett den ett femtiotal gånger. Vem vet.

Thea har sagt att hon o jag ska pussla hela dagen. Känner mig inte så jättesugen på det direkt=) Ska försöka få henne att vilja göra ngt annat. Igår rensade vi övervåningen på leksaker och skräp. Så den är rätt fin nu=)

Benjamin och Cassandra är i skolan, och Jonas jobbar. Vid 2 ska jag och Thea möta upp Cassandra efter skolan. Benjamin ska hem till en kompis. Men han blir inte långvarig. Kl 17 har han samling ikväll så innan det måste vi äta middag. Får bli kyckling o ris idag.
Igår blev det också en tidig middag för då hade Cassandra träning. Fick bli lax i ugn igår(med mycket citronpeppar på och färskpressad citron på när den var klar) med potatismos och stuvad spenat. Riktigt gott. Benjamin älskar ju lax så tyvärr blev det ingen matlåda till mig=)

Nu ska väl jag sätta fart och göra något vettigt av denna dag.
Har duschat redan och bäddat alla sängar, så det behöver jag inte tänka på=)
Ha en fin dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar